Wednesday, 6 June 2012

Gambar kucing parsi aku

Kucing parsi comel
Sebahagian dari kucing aku


Hari ni tak ada ape2 cerita.just nak share gambar kucing kucing aku termasuk yang dah mati, hilang atau jual.Semuanya kucing parsi...

kucing parsi semi flat face
Puteri
Kucing parsi semi flat face
Jackie (dah jual)
Kucing parsi comel
Jacko
anak kucing parsi
Prince (arwah)
Kucing parsi cantik
Jackie, Jacko dan Puteri
Kucing parsi mata biru
Cotton
Kucing parsi cream
Diva
ibu kucing
Julie (dah hilang)
Kucing jantan
Snowy (dah hilang)
anak kucing parsi
Princess (dah mati)
anak kucing parsi
Prince (dah mati)
kucing parsi flat face
Oyen (dah jual)
Yang putih ni kucing orang.aku jaga je


11 ulasan:

Mama Adam said...

tahniah! puteri dah beranak 4!

HANIS AFIQ said...

hehe..comel2 kucing....sy masih xd lagi kucing2 yg comel macm nie...bila nak d...hehe...semua mahl2...

kucenmaster said...

huhuhu.memang mahal.sy beli pon rm600 utk kucing parsi biasa.yang flat face rm2000.sanggup ikat perot tu demi sicomel.hahahaha

kucing parsi said...

wow...
comel2 comel semua kucing awkk..
Geram tgk si Jackie tu, dah jual ye?


Hida
www.kucingparsi.com

kucen master said...

tq hida
ermm jackie tu dah lama jual

Sandha L Danielle said...

pandai jaga kucen..

kucen master said...

tak la pandai sangat.tp buat segala yang termampu

Miszyuyu said...

sy mencari kucing jantan putih huhuhu :(

Anonymous said...

sy mencari kucing jantan parsi untuk dikawinkan dengan kucing siam sy. Ada sesiapa sudi tolong ke......email idamanhoney@yahoo.com.my

eman hafiezull said...

sya ada kucing betina yang nak dikawinkan berminat x??

eman hafiezull said...

sya ada kucing jenis persi (betina) untuk dikawinkan dgn kucin jantan parsi.. ada spe2 yang nak x?

Post a Comment

Oh Belog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes