e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

Aksi Jacko kejar cahaya laser | KucenMaster

Ahad, 29 Julai 2012

Aksi Jacko kejar cahaya laser

Kucing parsi memang pemalas.Jacko pun tak terkecuali.Gambar kat atas menerangkan perangainya yang malas tapi comel.


Dalam malas malas, Jacko ni pantang tengok benda kecil yang bergerak.Contohnya lipas.Tapi tak bestlah nak bagi dia main lipas kan?So, kenalah cari altenatif lain.Dalam banyak banyak idea, akhirnya lampu laser jadi pilihan muktamad.Ni semua hasil daripada tengok cerita Puss in Boots.Hahahahaaa.

Keaktifan Jacko



Kat bawah ni gambar gambar Jacko yang terbaru.Sekarang ni jacko sedang dijaga oleh girlfriend aku.Gambar gambar ni la yang aku tenung bila rindu.





13 ulasan:

haz berkata...

Ya Allah comelnye jacko! >.< mate dia stim je. hahaha byk eh bela kucg parsi? nk sekor boleh? hihi

kucen master berkata...

hihi.belum byk lg la haz.ni masih nak tambah lg

haz berkata...

wahh.. bgsnye.. ni yg jeles ni. haha. haz dl pn ade bela kucing parsi. wane hitam gak sebijik mcm jacko tp mte dia lg bulat la. xD. pastu nenek dh mls nk jge then dia pi buang kt mne tah. =.='

Mama Adam berkata...

Owh... Dh ada girlfriend rupa2nya

kucen master berkata...

ciannye.nape buang?klau iklan kt tenet, ramai yg sggup beli..

haz berkata...

tula.. nk buat cne, benda dh jd.. huhu

Nur Atiqah Mohd Zaki berkata...

eyqa ade sekor kucing parsi..
name dye slurpy!!!

kucen master berkata...

Atiqah, sedapnye name kucen awk....

kaishin berkata...

wah muka dia garang la..takot tgk hehehe

kucen master berkata...

muka je garang.tp ati dia baik

Leeza dayasari [santai leeza] berkata...

muka kucing tu sgt garang erk.

kucen master berkata...

muka dia mmang nmpk garang 24 jam sbb kucing memang x boleh senyum.tp dia ni manja dan baik hati tau.x de pun buli kucing2 lain

buatbest berkata...

garang kucing nie..hoho

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes