Sunday, 26 August 2012

Aksi lucah budak bawah umur


Budak budak zaman sekarang ni memang ramai tak tahu malu.Depan orang ramai pun selamba je berpeluk dan bercium.Tu depan orang, kalau tak ada orang, lagi melampau aksi diorang.

Tertuduh, Cotton
Cotton pun termasuk dalam golongan tak tahu malu ni.Tak kira tempat, asal ada peluang je, Diva jadi mangsa.Kesian Diva.Belum cukup umur lagi, Cotton dah cuba melakukan sesuatu yang tak senonoh.Diva yang tak tahu apa apa ni ingat Cotton ni nak main main.Dia pun apa lagi, bergumpallah dengan si Cotton.Tapi silap.Cotton bukan nak main main.Dia nak sebenarnya nak 'main'.Tapi tak dapatlah sebab Diva belum pandai lagi bab bab macam ni.Otak Diva masih suci.Hohoho....
bukti cubaan merogol
Mangsa, Diva


2 ulasan:

Mama Adam said...

adoiiiiii....

Mia Liana said...

alahaiiii comelnya....

Post a Comment

Oh Belog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes