e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

Cotton VS Diva | KucenMaster

Selasa, 14 Ogos 2012

Cotton VS Diva

kucing parsi comel

Hari ni tak ada kucing kat rumah.Semua dah berhijrah sementara ke Melaka.Nasib baik laptop ni dipenuhi dengan gambar dan video budak budak tu.Hari ni aku nak share 1 video aktiviti harian Diva si kucing parsi yang comel.Kalau tak tidur, kerja dia adalah menerkam sesiapa saja termasuk tuan dia.Kali ni si Cotton jadi mangsa kenakalan Diva.


7 ulasan:

haz berkata...

tolong la. menderita taw x jiwa ni. xleh nk comel lagi ke cotton n diva tu? haihhhh >.<'

kucen master berkata...

hahaha.naseb la haz.dh mmang hobi mendera jiwa kwn2

haz berkata...

jhtkan. hahaha. diorg ni xde anak lg ke? boleh bg sekor kt haz nanti. hihi xD

kucen master berkata...

diva tu belum aqil baligh lg.lmbt lg nk dpt anak

Mama Adam berkata...

Hahahaha.... Kucing putih. Kawinkan, anak dia putih2 kot. Hahahaha

kucen master berkata...

memang tu la plannye.harap2 anak dia nnti putih semua

AJIB berkata...

ape2pun kucing binatang pelihara yg terbaik:)

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes