e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

The Expendables 2 review | KucenMaster

Ahad, 26 Ogos 2012

The Expendables 2 review


Seminggu di Kelantan - negeri tanpa panggung wayang, perasaan nak menerjah ke pawagam membuak buak.Sampai je KL, belum sempat sampai rumah, aku terus singgah ke The Mines.Lepas geram wooo.


Movie pertama yang aku tengok konfemlah The Expendables 2.Tengok trailer dia yang gempak, memang buat aku tak menyempat nyempat nak tengok.Wohohoho.


Cerita ni padat dengan aksi.Tapi ada jugak diselitkan lawak lawak yang memang kelakar.Cuma aku rasa Sylvester Stallone terlalu mementingkan aksi aksi yang gila babi sampai mengabaikan jalan cerita.Jalan ceritanya terlalu simple dan mudah diramal.

Walaupun ada kekurangan, aku rasa berbaloi keluarkan duit untuk beli tiket.Bukan terbaik tapi kira oklah.

1 ulasan:

Mama Adam berkata...

Owh... Kelantan mmg xde wayang kah? Hahahhaa...
X hidup la hantu wayang mcm u.

Btw, lama x ke cinema. Huhuhu

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes