e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

Diva - kucing parsi gediks | KucenMaster

Isnin, 8 Oktober 2012

Diva - kucing parsi gediks

Sedar tak sedar dah 5 bulan Diva aku bela.Masa mula mula aku beli, jalan pun terketar ketar.Sekejap je kanak kanak ni meningkat remaja.Semakin meningkat umur dia, semakin gojes budak ni.Perangai pun memang mengalahkan seorang Diva.Sentiasa mahukan perhatian.Kalau sesiapa dok baring tanpa pedulikan dia, siaplah orang tu.Diva akan datang cium, gigit rambut macam monyet.Takkan boleh tidur punyalah.Hahaha.

Masa baru beli
Wajah sekarang
Tidur gaya Diva
Renungan menggoda
Anak dara memang pandai bergaya

4 ulasan:

haz berkata...

hahaha! ingtkn apebenda la kat kepala dia tu! XD

Mama Adam berkata...

Gediks.....

kucen master berkata...

gediks dan comel.benda kat kepala tu menambahkan lagi kegedikkan beliau

Suri d'Laman berkata...

meow.. syokie sya suka nih.. :)

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes