e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

KucenMaster: Disember 2012 Disember 2012 | KucenMaster

Sabtu, 29 Disember 2012

Duit Syiling Lama


Selain membela kucing, salah satu hobi aku adalah mengumpul duit lama.Walaupun bukanlah dikategorikan sebagai pengumpul tegar, tapi boleh tahan banyak jugalah koleksi aku.Selain duit kertas, duit syiling pun boleh tahan banyak juga dalam simpanan aku.

Rabu, 26 Disember 2012

Melantak Di Restoran Q Thai

q thai steamboat restaurant

Restoran Q Thai Steamboat sememangnya salah satu tempat makan steamboat yang paling best pernah aku rasa.Tapi baru dua kali je aku dapat merasa.Yang terbaru, semalam.Tu pun atas jemputan mama Adam.Tengkiu.Tengkiu.

Ahad, 16 Disember 2012

Ramalan Hari Kiamat 2012

hari kiamat

Setiap yang bermula pasti akan berakhir.Begitu juga dengan Bumi kita ni.Banyak teori dan ramalan dibuat sejak beribu tahun dahulu mengatakan segalanya akan berakhir pada penghujung 2012 atau lebih tepatnya 21-12-2012.Jom kita tengok beberapa ramalan yang paling meletop.

Khamis, 13 Disember 2012

Kucing Jantan Tak Pandai Mengawan

kucing mengawan
Korang pernah tak berhadapan dengan masalah macam ni?Kucing yang korang bela sampai besar untuk dijadikan baka, tiba tiba tak pandai mengawan.Nafsu punyalah besar, tapi kucing betina dah ready, 'torpedonya' tak mengenai sasaran.Adoyai...

Khamis, 6 Disember 2012

Tanah Untuk Dijual


Tanah di Kuala Pilah untuk dijual.Terletak di Kampung Jemapoh, Mukim Ulu Muar, Daerah Kuala Pilah.Ada jalan masuk.Keluasan tanah ni, 0.8701 hektar (2.15 ekar).Status tanah - pertanian, pegangan bebas dan rezab Melayu.Ada dua penama dalam geran ni, aku dan adik aku.Kitorang dah sepakat nak jual.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes