e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

Kucing yang pandai naik bas | KucenMaster

Rabu, 13 Februari 2013

Kucing yang pandai naik bas

Kucing comel yang bernama Macavity ini mempunyai satu mata yang berwarna biru dan satu berwarna hijau.Namun apa yang istimewanya bukanlah mata kucing ini, tetapi kebijaksanaan yang ada pada kucing ini.Kucing cerdik ini dikatakan pandai mengunakan perkhidmatan pengangkutan bas.



Pemandu bas, Bill Khunkhun, 49, terkejut apabila melihat seekor kucing yang turun dari bas bersama penumpang lain."Ia amat aneh apabila melihat kucing turun dari bas saya bersama penumpang lain, ini merupakan pertama kali saya melihat kejadian sebegini." Katanya.

"Hari berikutnya saya berhenti di Churchill Road untuk mengambil penumpang.Semasa saya membuka pintu bas kucing itu lari ke arah bas dan masuk ke dalam bas.Dia terus melompat ke atas kerusi penumpang bas." Katanya lagi.

Kucing ini dilihat menaiki bas dan turun dari bas di tempat yang dia selalu turun.maksudnya pergi dan balik ke tempatnya semula.Tapi sumber cerita ni tak cakap pun samada kucing ni pernah terlepas bas ataupun tersalah tempat turun bas.Hahahaha.

Sumber dari pada Dunia Kucing

19 ulasan:

maria firdz berkata...

Comei kucing tu...

Mama Adam berkata...

Tiket xyah bayar. Rugi oooo

kucen master berkata...

Xpe.boleh claim kat tuan dia.hahaha

aznidamadzin berkata...

wah..kucing ni mesti g sekolah..hik3

fyna berkata...

pandainya dia ^_^

Aneka Resepi berkata...

Bijaknya dia..:)

emmeraz berkata...

wahhh..pintar banar kucing nie

haz berkata...

gila pandai kucing tu! tu pun kalau betulla dia menuju ke destinasi yg btol ye x.. hihi

hancus berkata...

kucing pun pandai naik bas??? haha

Flower Haziqah berkata...

untunglaa sape jadi tuan dia..

Glenn Linggong berkata...

Kucing ni dh mati....kena langgar kete...seluruh tpt 2 bekabung untuk dia....cian....kucing yg pintar...

Glenn Linggong berkata...

Kucing ni dh mati....kena langgar kete...seluruh tpt 2 bekabung untuk dia....cian....kucing yg pintar...

Glenn Linggong berkata...

Kucing ni dh mati....kena langgar kete...seluruh tpt 2 bekabung untuk dia....cian....kucing yg pintar...

Aziz Safian berkata...

aku taw.kuceng nih dye wat jalan2 carik makan.. :D hehe

SYAH'IZZAT berkata...

hahah bijak kucin ni

Ida Syuhada berkata...

Kena tambang tak kucen ni?

meowwmania berkata...

As-salam

Byk khasiat cuka epal utk haiwan, boleh jengah entri sy yg berikut ;)

http://meowwmania.blogspot.com/2013/06/khasiat-apple-cider-vinegar-untuk.html?m=1

Kak Tie berkata...

comel kucing ni

shuttet berkata...

dah la comel, bijak, bulu pun bersih =D

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes