e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

Mencuba nasib dengan Komli | KucenMaster

Ahad, 23 Jun 2013

Mencuba nasib dengan Komli

Assalamualaikum.Sejak dua tiga menjak ini makin ramai blogger cuba meminang Komli.Ada berjaya, ada yang tidak.Tu adat la kan.Tak semua berjaya

Aku pulak, dalam tak yakin, tebalkan juga muka untuk memikat Komli.Walaupun dah tau risikonya Nuffnang akan merajuk.Dia dah sound awal awal, kalau dia dimadukan, tiada lagi adegan geli geli bersama Nuffnang.Tapi aku pasrah je.Lantaklah.Lagipun earning aku dengan nuffnang pun ciput je.Nak dapat RM3 seminggu pun susah.

Akhirnya, niat suciku tak disiakan.Komli pun menerima aku seadanya.Huhuuu.Jangan jeles.

Alhamdulillah.Harap harap lepas ni, murah la rezeki aku dengan Komli.Agak agak lepas bayar berukband pun jadilahh.Aminnnn

2 ulasan:

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualikum...kucenmaster,

naper x guna nuffnang....

mselim3

pls: saje bertanya, jgn mare...

kucen master berkata...

Dgn nuffnang susah dpt BE.geliteri tanpa CPUV mcm xde beza dengan non geliteri

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes