e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

KucenMaster: Oktober 2013 Oktober 2013 | KucenMaster

Khamis, 24 Oktober 2013

Kejutan Dari Diva


Baru je rasanya kematian anak anak Kitty.Trauma pun tak hilang lagi ni.Diva pulak, aku tengok lain macam je.Makin tak aktif tapi makin kuat makan.Asyik termenung.Risau aku tengok.

Sabtu, 5 Oktober 2013

Rowan Atkinson masuk Islam?

rowan atkinson islam

Rowan Atkinson masuk Islam ke?Dua tiga hari ni ramai orang share kat fesbuk pasal info ni.Tapi aku sikit pun tak percaya.Akhirnya sekarang terbukti khabar angin tu paslu.

Khamis, 3 Oktober 2013

Cost Per Unique Visit


Sejak 2-3 menjak ni ramai kawan kawan dok tayang CPUV kat blog atau fesbuk.Tak putus putus dapat duit dari Nuffnang.Murah je rezeki korang kan.Aku jugak yang tak dapat dapat.Jeles betul aku!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes