e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

Power Rangers Versi Gelap | KucenMaster

Ahad, 1 Mac 2015

Power Rangers Versi Gelap


Mesti kat sini ramai peminat cerita Power Rangers masa kecil kecil dulu kan. Bila dah besar, kalau tengok balik cerita ni mesti terfikir 'macam manalah aku boleh minat cerita bodo ni dulu'. Betul tak? Baik mengaku cepat!! Berita baik untuk bekas peminat Power Rangers yang malu kucing nak mengaku minat kumpulan superhero ni. Sekarang dah ada Power Rangers versi untuk penonton yang lebih dewasa.

Power Rangers versi baru ini memaparkan sisi gelap kumpulan ini. Karekternya lebih ganas. Jalan ceritanya lebih kompleks berbanding jalan cerita yang mudah untuk kanak kanak.

Filem pendek oleh Joseph Khan ini turut memaparkan adegan pembunuhan yang lebih sadis. Hanya sesuai untuk totonan 18 yahun ke atas.


2 ulasan:

CikMai berkata...

Dulu zaman kecik layan power ranger wild force, pastu ninja storm pulak. Sebab geng ngan adik laki. Hehehe. Siap kumpul Cd.

emalin mohd berkata...

Kalau ganas sangat tak minat juga. Power rangers dulu rajin layan ooo

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes