e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

Video Kucing Lucu | KucenMaster

Khamis, 5 Mac 2015

Video Kucing Lucu


Apa agaknya kalau perasaan kucing ni yang bersungguh sungguh mengajak kawannya bermain tapi langsung tak diendahkan. Buleh pula kawan dia buat buat tak bergerak sambil merenung sesuatu macam kena pukau. Rasa kesian pula tengok kucing ni berguling guling minta perhatian.



Semoga video kucing lucu ni dapat menghilangkan stress korang.

6 ulasan:

nOe suhaimi berkata...

kesian dia...main sorang2 jer :)

puteri kasih berkata...

kawan dia tak real...patutlah tak nak main sama...hehehe

Zekken Sxz berkata...

Hello, I have new posts about HowTo Make Web Applications maybe you want to read my tutorials

Cara Membuat Web Dinamis dengan PHP

Cara Menampilkan data dari database dengan PHP Mysqli

Video Belajar dan Tutorial PHP

:-) berkata...

comel kucing berwarna oren itu :-)

Mek Ila Jual Vitamin berkata...

Hahaha, memang comel kucing ni. Siapa lah tuannya ye?

Nurul Shahira berkata...

Lah, kucing oren tipu. Kesian, kucing itam kena tipuuu

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes