e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

George Kucing Berdiri | KucenMaster

Sabtu, 25 April 2015

George Kucing Berdiri


George seekor kucing yang suka berdiri dengan dua kaki. Kucing lain mungkin sekali sekala je berdiri macam ni. Tapi George ni kalau boleh, tidur pun nak berdiri. Jom tengok gambar gambar selfie George.

anjing pun tak nak berdiri macam dia
Garfield kah ini?
mengemas barang mainan dia kot?

'really bizarre, but sweet' kata tuan dia
terasa diri dia manusia
memasak di dapur
berdiri di atas kaki sendiri
Mungkin terlebih bergaul dengan manusia, kucing ni cuba menjadi manusia. Alaa..Macam Tarzan yang membesar dalam keluarga gorilla, pergerakan badan Tarzan pun jadi macam gorilla juga. Tapi kucing aku takde pun mengikut cara berdiri. Seumur hidup aku, sekali je aku tengok kucing aku, si Labu berdiri lama macam george.
yang ni kucing aku

10 ulasan:

Noor Mala Shahar berkata...

cutenye..

kaki pelangi berkata...

suka tengok keletah kucing ni...boleh release stress..tapi sy xsuka pegang or belai...suka tengok je..comell sungguh aksi george ni..

Nur Khairiah Irwanie berkata...

haha... comeynye.. kucing sy kalo berdiri xlama.. skejap je..hahah

Hero Borneo berkata...

betul ke kucing tu boleh berdiri..atau sekadar gambar

Myliferia berkata...

hehehe....comel, macam Garfield pun ye

norsalihah shaleh berkata...

hi.. jalan2 sini. comey tengok kucing tu tp saya ni geli kucing so xleh dekat ngan kucing otomatik rasa nk menjerit.. tp teringin nk usap2 bulu dia yg lmbut n gebu tu.

jemput dtg blog saya zinziemeewah

Gee Lion berkata...

wooo.. macam puss in boots wooo.. ingatkan dlm dunia katon je kucing berdiri.. huhu

salam singgah!

Gee Lion berkata...

wooo.. macam puss in boots wooo.. ingatkan dlm dunia katon je kucing berdiri.. huhu

salam singgah!

ezyra daniel berkata...

terror kucing ni haha.. tapi kakak saya lagi gila sebab dok ajar kucing dia panggil dia MAK??hahaha..

Cetusan Minda berkata...

kucing duduk tu ... heee . kucing saya duduk guna 4 kaki je ...

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes