e1cf37fceece72e44a5476561d72e1d5b640ea1b

Anak Kucing Parsi Yang Comel | KucenMaster

Jumaat, 8 Mei 2015

Anak Kucing Parsi Yang Comel

Anak anak kucing comel yang lahir pada 5 April dulu dah pun berjalan. Sejak ada kaki ni, habis satu rumah budak budak ni explore. Tak padan dengan masih bertatih.

Anak kucing parsi yang comel
Walaupun aku agak terkilan sebab kesemua tiga anak Diva yang tak panjang umur, tengok anak anak Kitty yang semuanya sihat dan aktif sedikit sebanyak menghepikan hati aku. Haha.
Bukan senang nak snap gambar budak budak ni
Gelagat anak anak kucing baru belajar berjalan amat menghiburkan. Terketar ketar berjalan sampai kadang kadang termasuk gear reverse. Tetiba jalan mengundur. Hahaaa.
Baby sulung - betina
Baby kedua - betina
Baby bongsu - jantan
Penat bermain, kepam jugak yang dicari budak budak ni
Kesemua kanak kanak ni belum ada nama lagi. Tak tau nak bagi nama apa yang glemer. Nak bagi nama Yana FMC (nama paling trending sekarang), tapi tak mampu nak bagi myvi la pulak. Hahaha. Takpelah. Biar pemilik baru kucing parsi ni yang bagi nama nanti. Tak payah pening pening.

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Comel...

peace289 berkata...

first time tgk anak kucing parsi.. besar nnt bulu dia.....fuhh

anamizu berkata...

hamboi comel2 nye ! hehe kemain lg ye nak bagi nama tu =P

Aretikz berkata...

Muka tu.. muka comel seposen.. hehe..

Icah Banjarmasin berkata...

Wow..comel nian..salam ukhuwah dari INDONESIA.

Mia Liana berkata...

alolo... tomeinya..... gerammm

Gee Lion berkata...

Kucing memang pandai buat muka comel kan. Ciss..

PeRdU cINta berkata...

Comel sangat..sakit hati tengok..Allahuakbar..

PeRdU cINta berkata...

Comel sangat..sakit hati tengok..Allahuakbar..

KorN berkata...

hehe.. sebaya la ank kitten kite. 29 mac hari tu

Bin Muhammad berkata...

Comel2 nya anak2 kucing tu... geram sey!

Ct Noraishah berkata...

C9omelnyaaa

SEINDAH SENYUMAN berkata...

anda telah di tag

http://85mutiarabeauty.blogspot.com/2015/05/jom-join-ceria-1st-giveaway.html

SEINDAH SENYUMAN berkata...

comelnya....

kucen master berkata...

@peace289, dah besar nanti bulu confirm panjang. tapi cantik atau tak, bergantung macamana penjagaan kucing ni

kucen master berkata...

@anamizu, dah nama tu feymes.bole tumpang glemer.heheee

kucen master berkata...

@Aretikz, muka seposen, harga beribu.hahaha

kucen master berkata...

@Icah Banjarmasin, terima kasih

kucen master berkata...

@Mia Liana, memang geram pun. sy terpaksa berperang dengan diri sendiri setiap hari untuk menahan diri daripada menggigit kanak kanak tiga ekor ni

kucen master berkata...

@Gee Lion, itulah kepakaran budak budak ni.heheee

kucen master berkata...

@PeRdU cINta, kalau awak membela kucing ni, mungkin akan perlukan gaviscon setiap hari.hahaha

Nurulhuda Abu Hassan berkata...

comelnyeeee. hda taknak ada kucing. nanti pape jadi, sedih nak nanges :'(

Kira Sakura berkata...

lepas dorg besar sikit lagi ni mesti comey je main sama sendiri

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes